Als je een artikel verkeerd of dubbel besteld hebt dan kun je het beste even mail naar verkoop@goosskienoutdoor.nl Dan kunnen wij de bestelling nog annuleren of wijzigen.
Goos Ski en Outdoor laat pakketten dagelijks ophalen en bezorgen we snel, dus controleer je bestelling goed voor het plaatsen. Als je toch iets wilt wijzigen, kun je het pakketje weigeren aan de deur of retourneren met een retourlabel. Zodra we je retour ontvangen, storten we het geld terug op je rekening.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Check eerst je spam box, soms komen onze mailtjes daar terecht. Staat het er niet? Geen zorgen, onze klantenservice staat klaar om dit alsnog te regelen. Mail hiervoor naar verkoop@goosskienoutdoor.nl
Als je bestelling niet compleet is bij ontvangst, dan lossen we dit snel voor je op.
Stuur een mail naar onze klantenservice met je bestelnummer en details over het ontbrekende artikel. Dan wordt het ontbrekende artikel zo snel mogelijk nagestuurd
Als je het verkeerde artikel of de verkeerde maat hebt ontvangen, dan kun je het retourneren en wij zorgen voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling voor het juiste artikel.
Voor het retourneren kun je een retourlabel aanvragen bij de klantenservice
Bij problemen met bestellen kun je een mail sturen naar de klantenservice met welk artikel je wil hebben. Wij kunnen handmatig een order aanmaken en een paylink sturen, zodat je toch het gewenste artikel kan kopen.
Op het moment dat je artikelen wil reserveren en op wil halen in de winkel, dan kun je kiezen voor ophalen in de winkel. Zodra het artikel klaar ligt, krijg je bericht om het af te halen.
Goos Ski en Outdoor gebruikt geen kortingscodes, aangezien we altijd scherpe aanbiedingen hebben.
Bij Goos ski en Outdoor is een account niet verplicht om een bestelling te plaatsen. Je kunt je bestelling afronden als gast of met een account. Toch adviseren we je om een account aan te maken. Hiermee kun je later je bestellingen gemakkelijk inzien en bijhouden.
Soms wordt er pas na het plaatsen van een bestelling een account aangemaakt. Wanneer dit het geval is - is de geplaatste order niet zichtbaar in je account. Het is helaas niet mogelijk voor ons om orders achteraf aan een account te koppelen. Om je op de hoogte te houden versturen wij je een mail met daarin de track&trace code zodra je order aangemeld is bij de vervoerder